Пошуковий запит: (<.>A=Косянчук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Косянчук С. В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_41
|
2. |
Косянчук С. В. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Вісник СевНТУ. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntup_2013_144_12 Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
|
3. |
Косянчук С. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_11_7 Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
|
4. |
Бондаренко Н. В. Удосконалення експертизи шкільних підручників [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В. Косянчук // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_1_14
|
5. |
Бондаренко Н. В. Реформування навчальних програм: більше запитань, ніж відповідей [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В. Косянчук // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_2_16
|
6. |
Косянчук С. В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників: "діалог культур" у змісті сучасного підручника [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Проблеми сучасного підручника. - 2013. - Вип. 13. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2013_13_15
|
7. |
Васьківська Г. Організаційно-педагогічні умови профільного навчання [Електронний ресурс] / Г. Васьківська, С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_5 Окреслено організаційно-педагогічні умови, принципи й основні напрями профільного навчання. Охарактеризовано мету допрофільної підготовки та процес її організації. Розглянуто особливості впровадження курсів за вибором і позаурочну профільну підготовку. Подано основні поради до вибору профілю навчання. Определены организационно-педагогические условия, принципы и основные направления профильного обучения. Охарактеризованы цель предпрофильной подготовки и процесс ее организации. Рассмотрены особенности внедрения курсов по выбору и внеурочную профильную подготовку, представлены основные советы по выбору профиля обучения. Defined the organizational - pedagogical conditions, principles and guidelines of school education. Characterized goal preprofile preparation and process of the organization. The features of the introduction of elective courses and extracurricular profile training are basic tips to choosing the profile of learning.
|
8. |
Косянчук С. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі засвоєння змісту предметів гуманітарного циклу [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_34 Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
|
9. |
Косянчук С. Риторичні завдання як засіб формування ціннісних орієнтацій старшокласників [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_12
|
10. |
Бондаренко Н. Українська мова у фокусі перспектив реформування старшої школи [Електронний ресурс] / Н. Бондаренко, С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_4_18
|
11. |
Бондаренко Н. В. Розвиток життєвих компетентностей старшокласників засобами підручника української мови [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В Косянчук // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_6
|
12. |
Бондаренко Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі [Електронний ресурс] / Н. Бондаренко, С. Косянчук // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_1_5
|
13. |
Цаль-Цалко Ю. С. Антикорупційна політика у сфері публічного управління [Електронний ресурс] / Ю. С. Цаль-Цалко, В. П. Якобчук, С. Г. Косянчук. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2020. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2020_11_4
|