Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Косянчук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Косянчук С. В. 
Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Косянчук С. В. 
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Вісник СевНТУ. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntup_2013_144_12
Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.22 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Косянчук С. 
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2012_11_7
Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.986 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бондаренко Н. В. 
Удосконалення експертизи шкільних підручників [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В. Косянчук // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 680.16 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бондаренко Н. В. 
Реформування навчальних програм: більше запитань, ніж відповідей [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В. Косянчук // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Косянчук С. В. 
Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників: "діалог культур" у змісті сучасного підручника [Електронний ресурс] / С. В. Косянчук // Проблеми сучасного підручника. - 2013. - Вип. 13. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2013_13_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Васьківська Г. 
Організаційно-педагогічні умови профільного навчання [Електронний ресурс] / Г. Васьківська, С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_5
Окреслено організаційно-педагогічні умови, принципи й основні напрями профільного навчання. Охарактеризовано мету допрофільної підготовки та процес її організації. Розглянуто особливості впровадження курсів за вибором і позаурочну профільну підготовку. Подано основні поради до вибору профілю навчання. Определены организационно-педагогические условия, принципы и основные направления профильного обучения. Охарактеризованы цель предпрофильной подготовки и процесс ее организации. Рассмотрены особенности внедрения курсов по выбору и внеурочную профильную подготовку, представлены основные советы по выбору профиля обучения. Defined the organizational - pedagogical conditions, principles and guidelines of school education. Characterized goal preprofile preparation and process of the organization. The features of the introduction of elective courses and extracurricular profile training are basic tips to choosing the profile of learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.911 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Косянчук С. 
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі засвоєння змісту предметів гуманітарного циклу [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_34
Охарактеризовано деякі особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. Розглянуто зміст предметів гуманітарного циклу як чинник розвитку мотиваційної та пізнавальної сфери особистості.Охарактеризованы некоторые особенности формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников. Рассмотрено содержание предметов гуманитарного цикла как фактор развития мотивационной и познавательной сферы личности.Characterized by some peculiarities of value-semantic orientations seniors. Considered content humanities subjects as a factor of motivation and cognitive abilities of the individual.
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Косянчук С. 
Риторичні завдання як засіб формування ціннісних орієнтацій старшокласників [Електронний ресурс] / С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бондаренко Н. 
Українська мова у фокусі перспектив реформування старшої школи [Електронний ресурс] / Н. Бондаренко, С. Косянчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бондаренко Н. В. 
Розвиток життєвих компетентностей старшокласників засобами підручника української мови [Електронний ресурс] / Н. В. Бондаренко, С. В Косянчук // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бондаренко Н. 
Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі [Електронний ресурс] / Н. Бондаренко, С. Косянчук // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.32 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Цаль-Цалко Ю. С. 
Антикорупційна політика у сфері публічного управління [Електронний ресурс] / Ю. С. Цаль-Цалко, В. П. Якобчук, С. Г. Косянчук. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2020. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2020_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського